GRX EXPRESS MEDIA SRL
Ultima actualizare a datelor: 2 nov. 2025 Informații generale
Codul fiscal al firmei GRX EXPRESS MEDIA SRL din Mures este 48467036.
CUI 48467036 Reg. Comerțului J2023001051266 EUID ROONRC.J2023001051266 Data înființării 11 iulie 20232 ani vechime Plătitor TVA TVA la încasare Split TVA
CAEN 4711 - Comert cu amanuntul in magazine nespecializate, cu vanzare predominanta de produse alimentare, bauturi si tutun
Compania a fost înființată în anul 2023 și are 2 ani vechime.
Date de contact GDPR
GRX EXPRESS MEDIA SRL poate fi contactată la numărul de telefon +40*****43.
Telefon +40*****43 Email - Website - Pagina de contact - Retele sociale -Adresa Jud. Mures, Mun. Targu Mures, Str. Stefan Cicio-Pop, Nr.27, Ap.5 Administrator GDPR G**** Ro***d Is***n, G**** P*** St***n, G**** Ka****n
Sediul social al companiei GRX EXPRESS MEDIA SRL se află la adresa: Jud. Mures, Mun. Targu Mures, Str. Stefan Cicio-Pop, Nr.27, Ap.5.
Grafic evoluție companie
Proiecția datelor financiare din ultimii 2 ani de bilanț disponibili.
PIB RO reprezintă parcursul economic al României scalat la cifra de afaceri a companiei.
Date financiare detaliate
GRX EXPRESS MEDIA SRL a avut o cifră de afaceri de 1,831,975 RON în anul 2024, înregistrând un profit de 114,098 RON.
2024 2023
Cifră de afaceri
1,831,975
6913
Profit
114,098
530
Angajați
4
-
Datorii
188,418
262
Lichidități
110,726
62
Mijloace fixe
-
Active circulante
320,825
356
Stocuri
185,638
-
Creanțe
24,461
1094
Capitaluri proprii
132,407
623
Capital social
200
0
Conform datelor financiare din anul 2024, riscul de insolvență calculat este unul scăzut.
Dosare în instanță
Nu a fost găsită ca și parte în dosarele din România.
Pagini web relevante
Nu au fost găsite pagini web care ar putea avea legătură cu această companie.
Evoluție companii similare
Au fost găsite companii cu activitate / descriere asemănătoare cu cea a companiei GRX EXPRESS MEDIA SRL
Companii la aceeași adresă
Au fost găsite și alte companii la adresa: Jud. Mures, Mun. Targu Mures, Str. Stefan Cicio-Pop, Nr.27, Ap.5