DIGITAL UMBRELLA MEDIA SRL DIGITAL UMBRELLA MEDIA SRL
Ultima actualizare a datelor: 28 mai 2025 Informații generale
Codul fiscal (CUI) al companiei DIGITAL UMBRELLA MEDIA SRL din Municipiul Bucuresti este 34448824.
CUI 34448824 Reg. Comerțului J40/5269/2015 EUID ROONRC.J40/5269/2015 Data înființării 4 mai 201510 ani vechime Plătitor TVA TVA la încasare Split TVA
CAEN 6201 - Activitati de realizare a soft-ului la comanda (software orientat client)
Compania are 10 ani vechime și a fost înființată în anul 2015.
Date de contact GDPR
DIGITAL UMBRELLA MEDIA SRL poate fi contactată la numărul de telefon +40*****34.
Telefon +40*****34 Email - Website - Pagina de contact - Retele sociale -Adresa Municipiul Bucuresti, Sector 3, Str. Parfumului, Nr.15 Administrator GDPR St***n An***i Cr*****n, Dum*****cu C****
DIGITAL UMBRELLA MEDIA SRL are adresa sediului social în Municipiul Bucuresti, Sector 3, Str. Parfumului, Nr.15.
Grafic evoluție companie
Proiecția datelor financiare din ultimii 10 ani de bilanț disponibili.
PIB RO reprezintă parcursul economic al României scalat la cifra de afaceri a companiei.
Date financiare detaliate
DIGITAL UMBRELLA MEDIA SRL a avut o cifră de afaceri de 1,108,349 RON în anul 2024, înregistrând un profit de 554,030 RON.
2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015
Cifră de afaceri
1,108,349
50
Profit
554,030
55
Angajați
3
57
Datorii
24,435
71
Lichidități
28,359
82
Mijloace fixe
-
Active circulante
576,741
56
Stocuri
-
Creanțe
548,382
53
Capitaluri proprii
554,449
55
Capital social
200
0
Conform datelor financiare din anul 2024, riscul de insolvență calculat este unul scăzut.
Dosare în instanță
Nu a fost găsită ca și parte în dosarele din România.
Pagini web relevante
Nu au fost găsite pagini web care ar putea avea legătură cu această companie.
Evoluție companii similare
Au fost găsite companii cu activitate / descriere asemănătoare cu cea a companiei DIGITAL UMBRELLA MEDIA SRL
Companii la aceeași adresă
Au fost găsite și alte companii la adresa: Municipiul Bucuresti, Sector 3, Str. Parfumului, Nr.15