Sediul social al firmei MOTION VISION COMMUNICATION SRL se afla în Jud. Ilfov, Sat Caldararu Com. Cernica, Str. Oxigenului, Nr.6.
Grafic evoluție companie
Proiecția datelor financiare din ultimii 12 ani de bilanț disponibili.
PIB RO reprezintă parcursul economic al României scalat la cifra de afaceri a companiei.
Date financiare detaliate
MOTION VISION COMMUNICATION SRL a avut o cifră de afaceri de 351,015 RON în anul 2022, înregistrând un profit de 57,986 RON.
Cifră de afaceri
351,015
54
Profit
57,986
135
Angajați
2
75
Datorii
477,503
30
Lichidități
6,701
19
Mijloace fixe
49,272
52
Active circulante
104,565
47
Stocuri
808
3
Creanțe
97,056
48
Capitaluri proprii
-323,666
15
Capital social
1,050
0
Conform datelor financiare din anul 2022, riscul de insolvență calculat este unul scăzut.
Dosare în instanță
Dosare în instanță unde a fost găsită ca și parte în dosar denumirea MOTION VISION COMMUNICATION SRL
Identificarea dosarelor se face utilizând denumirea companiei
În România pot exista firme diferite cu aceeași denumire, în astfel de cazuri identificarea dosarelor poate fi eronată. Vă rugăm să verificați personal corectitudinea datelor pe Portalul Instanțelor de Judecată.
Pagini web relevante
A fost găsită o legătură între MOTION VISION COMMUNICATION SRL și următoarele website-uri:
prima companie de Marketing Experiential din Romania, descoperind pas cu pas acest domeniu de peste 20 de ani, odata cu avantul tehnologiei. Colectivul are preocupari multidisciplinare cu orientare clara catre noutate si activitate inventiva. In acelasi timp militam pentru o conexiune adevarata cu publicul si abordarea lui intr-un mod cald si sincer.
prima companie de Marketing Experiential din Romania, descoperind pas cu pas acest domeniu de peste 20 de ani, odata cu avantul tehnologiei. Colectivul are preocupari multidisciplinare cu orientare clara catre noutate si activitate inventiva. In acelasi timp militam pentru o conexiune adevarata cu publicul si abordarea lui intr-un mod cald si sincer.
prima companie de Marketing Experiential din Romania, descoperind pas cu pas acest domeniu de peste 20 de ani, odata cu avantul tehnologiei. Colectivul are preocupari multidisciplinare cu orientare clara catre noutate si activitate inventiva. In acelasi timp militam pentru o conexiune adevarata cu publicul si abordarea lui intr-un mod cald si sincer.
Pentru ca brandingul sa supravietuiasca intr-o lume supraaglomerata de prea multa comunicare, ce se adreseaza in primul rand vazului si auzului, este nevoie de o noua viziune. Intalnirea cu brandul trebuie sa devina o experienta senzoriala care sa depaseasca paradigma traditionala. Sigur ca dupa ce consumatorul e plasat de catre brandul in discutie, in mod repetat, in centrul unor experiente MULTIsenzoriale, emotia lui va rescrie perceptia sa fata de brandul respectiv. Lucrurile acestea au o miza cu atat mai mare cu cat feedback-ul in timp real, purtator de emotie, poate fi transmis oricand in direct, in format video, printr-o solutie de Live Production & Streaming, in Social Media sau in orice alt site dedicat.
Pentru ca brandingul sa supravietuiasca intr-o lume supraaglomerata de prea multa comunicare, ce se adreseaza in primul rand vazului si auzului, este nevoie de o noua viziune. Intalnirea cu brandul trebuie sa devina o experienta senzoriala care sa depaseasca paradigma traditionala. Sigur ca dupa ce consumatorul e plasat de catre brandul in discutie, in mod repetat, in centrul unor experiente MULTIsenzoriale, emotia lui va rescrie perceptia sa fata de brandul respectiv. Lucrurile acestea au o miza cu atat mai mare cu cat feedback-ul in timp real, purtator de emotie, poate fi transmis oricand in direct, in format video, printr-o solutie de Live Production & Streaming, in Social Media sau in orice alt site dedicat.
Pentru ca brandingul sa supravietuiasca intr-o lume supraaglomerata de prea multa comunicare, ce se adreseaza in primul rand vazului si auzului, este nevoie de o noua viziune. Intalnirea cu brandul trebuie sa devina o experienta senzoriala care sa depaseasca paradigma traditionala. Sigur ca dupa ce consumatorul e plasat de catre brandul in discutie, in mod repetat, in centrul unor experiente MULTIsenzoriale, emotia lui va rescrie perceptia sa fata de brandul respectiv. Lucrurile acestea au o miza cu atat mai mare cu cat feedback-ul in timp real, purtator de emotie, poate fi transmis oricand in direct, in format video, printr-o solutie de Live Production & Streaming, in Social Media sau in orice alt site dedicat.
Fie ca discutam de comunicarea la raft, in galerii comerciale sau in alte locuri cu trafic ridicat din proximitatea raftului, componenta senzoriala va trece mereu pe sub “radarul publicitatii”, pe care fiecare dintre noi il are activat intr-o oarecare masura. Daca strategia MULTIsenzoriala este bine construita, transpunerea consumatorului in stari asociate cu un puternic afect pozitiv se va produce in fractiuni de secunda iar acest lucru se va regasi imediat in rezultate. De fapt, pentru fiecare dintre noi mecanica olfactiva, in baza careia identificam arome, mirosuri, parfumuri, tine mai degraba de reamintirea acelor note purtatoare de miros si binenteles a situatiilor reprezentative din viata noastra, in care le-am mai simtit.
Fie ca discutam de comunicarea la raft, in galerii comerciale sau in alte locuri cu trafic ridicat din proximitatea raftului, componenta senzoriala va trece mereu pe sub “radarul publicitatii”, pe care fiecare dintre noi il are activat intr-o oarecare masura. Daca strategia MULTIsenzoriala este bine construita, transpunerea consumatorului in stari asociate cu un puternic afect pozitiv se va produce in fractiuni de secunda iar acest lucru se va regasi imediat in rezultate. De fapt, pentru fiecare dintre noi mecanica olfactiva, in baza careia identificam arome, mirosuri, parfumuri, tine mai degraba de reamintirea acelor note purtatoare de miros si binenteles a situatiilor reprezentative din viata noastra, in care le-am mai simtit.
Informațiile afișate în cadrul site-ului Targetare.ro au scop exclusiv informativ. SYNAPTECH SOFTWARE SRL nu oferă niciun fel de garanție și nu are nicio răspundere pentru informațiile oferite despre companiile prezente pe site.